Pages

Thursday, March 24, 2011

aku x penah pkse spe2 t0k paham aku..siyes!!

m0rnink world... :) aisshhh!!!pagi2 dh berem0si sndri aku nie....ntah la..aku sndri x tau pe slh aku pd sume 0rg...dari s0runk ke s0runk...dari kiri ke kanan...dari depan ke belakang..dari nmpk dan x nmpk...maybe laaa!!!mngkin aku dh di takdir kn untuk bersendirian k0oot..aku bukan nk mnyesal ngan id0p aku, tp aku sedih...even i'm try t0 be da best am0ng da best...aku ttp di perslhkan...aku x mrh andai mereka2 nk tegur aku...aku mmg se0rang yg 0pen...but i need pers0n yg 0pen jgk...x kesah ble aku bercakap atau ble aku sedang beraction...yes!!!aku tau, aku sedar, aku x setanding wanita2 laen..but as a human, we need 2 accept all ab0ut da pers0n we kn0w...(english x de la terr0r..tp aku try jgk nk speaking ;) ) 


aku x kesah ati aku disakitkan oleh sesetengah pihak...c0z what?c0z aku nk tg0k k0runk gmbire..even i'm hurt!!!
aku x pnh nk mrungut ble k0runk mnx aku tlg...c0z what?c0z aku nk k0runk senang...even i'm in trouble!!
aku x pnh nk mrh k0runk...c0z what?c0z aku x ske tg0k k0runk sedih...even i'm in sadness..
aku x pnh pkse k0runk t0k phm aku...c0z what??c0z aku x nk tg0k k0runk ssh...even i'm need s0me0ne t0 share..


xpelaaa...kepada mereka yg berkenaan..aku nk sgt die tau, aku x pnh nk bnci, marah, sket ati dan seangkatan dengan nye...aku mmg begini, aku bukan se0rang yg berpura2 baek sedangkan aku mmg jaat...aku bukan se0rang yg berpura-pura lembut sedangkan aku mmg kasar 0rg nye...ape yg k0 tg0k aku...itu la aku yg sebenarnye...xpe klu k0runk x phm ngan prngai aku...tp aku mnx k0runk time aku seadanya...aku mmg serba kekurangan...tp aku de PERASAAN... 

p/s : s0ri la kwn2....nie sume luahan ape yg happen on me last night...nk cte details p0n, make me sad je..hehe
btw, c0me 2 my bl0g.. :)

No comments:

Post a Comment