Pages

Monday, April 4, 2011

comel x kami...???


cbe tg0k budak nie...c0mel kn???hehe...
hello, bukan nk pr0m0te die ek..just nk share st0ry jew.. :)
nme dak nie AYRISS IRDINA..n nme aku NURDIANA..dkt2 kn..HAHAHA.. :D
actually, dak nie mmg bnyk wat aku tertawa ngan gelagat die...but!!!die ske wat aku mrh...
mmg la aku x ske dak kecik..tp kdg2 d0runk la penyeri id0opp...s0metime make me smile...
if i'm in sadness...sure2 dina c0me 2 me..den hug me..n said "auntie2, dina nk gmbr ngan auntie.."
sweet gler...tp ngade2!!!
ske wat aku mrh..c0z, pntg dtg 0pis nie..k0npem2 amek gula2 aku dlm laci..SEMUA OK!!
sbb 2 aku geram ngan die... :P
anyway, thankz dina...wat id0p auntie ceria n bg auntie peluang senyum ngan dina.. :)

p/s: sememang nye, budak2 diciptakan tuhan t0k kita..terpulang pd kita melayan mereka cam ne...s0 depends on kita la.. 

3 comments: