Pages

Friday, June 8, 2012

kalau ini takdirnya.. ;(

hye semua, lama betul ek aku x update blog nie..hehe..meluahkan bila betul-betul perlu jela..huhu..bukan maksud aku bila sedih je baru ingat nak update blog, tapi blog ni aku gunakan untuk kongsi perasaan yang betul-betul perlu jew..means, not everything can be share (CAM ARTIS PLAK)..hahahaa

um, sebenarnya aku nak kongsi seperkara la dalam hidup manusia nie..yang selalu orang terlepas pandang..
aku sebenarnya tak nafikan manusia memang bukan semua melalui saat bahagia, ceria dan sempurna setiap masa..malah, ada yang dilanda musibah bertubi-tubi..hum..(SEMUA NI DUGAAN KAN..SEBAB tUHAN SAYANG KITA).. ;((

sebab tu kita jangan mudah nak menilai orang lain..sebab bukan mudah untuk menerima kekurangan yang ada pada orang..tapi kita pernah pikir tak betapa susahnya seseorang tu nak terima kekurangan kita???tu semua perlukan KETERBUKAAN ati dan minda seseorang untuk berfikir..sebab aku sendiri banyak kekurangannya..huhu..walaupun setiap manusia tu ada kekurangan, dia tetap ada kelebihan tersendiri..jadi, kita jangan la mudah nak salahkan orang lain, tapi salahkan diri sendiri sebelum menudung jari kepada orang lain..(NIE PESANAN AKU TOK KORANG)..munasabah diri sebelum nak marah-marah..mungkin ada silap nye kita, sebab tu sume nie jadi bukan seperti yang dirancang..(BENDA DAH JADI KAT AKU)hahaha...


No comments:

Post a Comment