Pages

Saturday, March 26, 2011

sgt merindui die...but, what can i d0??

sumpah!!tersangat rendu kn DIE..tapi aku perlu jaohkan diri dari DIE..
aku nk mnx maaf kat DIE..terpksa berkasar ngan DIE..npe aku x t0pup??sbb aku x nk kac0 id0p DIE..aku harap DIE phm npe aku wat cam nie..aku x setnding gurl laen yg die kenal n rpt..aku tau perbezaan aku..dats why aku wat cam ni..die p0n bkn snang nk time sume nie..

kepada DIE..aku nk DIE tau..wlaup0n x de jd0h DIE dan aku..tp aku ttp anggp DIE kwn..smpai mati aku..wlaup0n DIE dh bhgie ngan org laen..aku ttp mnd0akan kbhgiaan DIE..

ble aku dgr die tnye x nk g mne2 ke??actually, aku nk je lepak ngan DIE..tp aku terpkse than dan t0lak sume 2..aku x nk cipta apa2 kenangan ngan DIE..sbb tu sume akn wat aku sedih dan teros mnghrpkan sesuatu dari DIE..

aku syg DIE..aku nk tg0k die brjya sebagaimana DIE harapkan..aku x nk DIE kecewa ngan id0p DIE..wlaup0n aku hnya mampu tg0k dari ja0h..aku yakin DIE boleh..tp DIE perlu bnyk berusaha la..cam 0rg laen jgk..aissshh!!!de bl0g p0n st0ry psl DIE..de fb p0n st0ry psl DIE..
el0k aku nie wat n0vel la cite psl DIE dan aku..HAHAHAHA... :p
k la...nnt klu rjn aku update new st0ry psl si DIE yg laen ke...2 p0n klu de yg sudi nk rpt kn diri ngan aku...hehehe

No comments:

Post a Comment