Pages

Thursday, April 7, 2011

bersabar jela mampu... :)


ape kene ngan title 2??urm, d0nt kn0w la cam ne nk mnggambarkan kesedihan di hati nie..
hakikat nye mmg ngah sedih + kecewa + rse nk bwk diri ja0h2...hnye tuhan je tau pe yg tersemat dicelah hati nie...
even aku dh cbe t0k pjuk ati sndri, but s0metime, sadness 2 msti dtg...aku keliru ngan id0p sndri...
aiy0ooo, sebak si0t!!!(nie p0n ngah thn mrh + sedih je..klu x, mmg berjunap air mata nie...hahahaha)
aku x tau nk share ngan spe..sian kwn2 aku, asyk dngr cte sedih aku...ble cte gmbira nye nana???aishhh, ntah la k0runk...
aku time sume nye..tp aku x blh nk tipu sume 0rg..aku x mampu nk tipu dri sndri...
aku ttp rse bnde yg sme..even mreka di smping aku...npe la prsaan nie slalu je aku rse..??
aku trse sunyi, trse kes0rangan, trse di pinggir kan..dari kecik aku rse cam nie..smpai skunk..
npe aku msti rse cam nie...???
sumpah aku x de niat nk bwk diri!!tp 2 la yg aku rse dan aku pt0t wat..supaya aku x mnykitkn 0rg laen...
aku rendu mereka..wlaup0n mereka depan aku...
aku x tau npe dari kecik aku dilahirkan dengan perasaan cam nie...
aku teringt surat yg aku wat t0k ibu..aku sgt rendu kn ibu...aku terlalu bnyk slh ngan ibu...
tp aku x mampu nk ungkap kata maaf..aku terlau malu dan segan...
tp ble UMMI wat pr0gram mse sem 1..but aku x ingt pr0gram ape..tp pr0gram 2 kt pelengg0ng, negeri sembilan..UMMI s0h luah kn rse ats sekeping kertas..
aku still ingt surat 2..dan surat 2 de pada ibu skunk...(x tau kt mne ibu simpan...)
aku luahkan isi hati aku pd sekeping kertas..hanya itu yg aku mampu wat..sebab AKU TERLALU RENDU KN IBU...DAN YG LAEN...!!!
tp aku hnye mampu diam kn diri dlm kesedihan ni,,sbb aku nk tg0k yg laen2 gmbira...
dlm sedih jgk, aku di hedik ngan staf2 0pis...ya rabbi!!sumpah aku sedih sgt2..
npe hari2 aku perlu dibuat sebegitu...sabar la nana...2 jela mampu aku wat...
aku x de tmpt nk ngadu...aku ttp KESERONGAN..
wlaupon aku dimarah...ditengking..baek di opis ataup0n umah...aku ttp syg mereka..
aku x de 0rg laen kt dunia nie melainkn mereka...
di mne kwn baek aku..?mereka p0n de id0p sndri...aku x pnh nk slhkn mereka....
tp aku sedih...knpe ble aku need s0me0ne..x pnh de yg mnc0oll....
yg plg dekat ngan aku p0n...cm ja0h seperti l0nd0n dan malaysia...HAHAHAH...
HAKIKATNYA, AKU MMG DILAHIRKAN KESER0NGAN....

No comments:

Post a Comment