Pages

Monday, April 11, 2011

sememangnya aku x ske dimarahi...tetapi aku ske disayangi...

ari nie terasa nk jerit kuat2 sgt...AKU DH BERJAYA...hahahaha..
bukan nk b0ngkak la...tp lepas ape yg aku dh lalui nie..dan k0 p0n wat x reti je kn...
aku dh berjaya t0k melupakan pe yg k0 cube wat kt aku...
ati aku dh time k0 as my best frend 4 ever...hehehe..
aku bngge ngan diri sndri, sbb berjaya pujuk dan pujuk dan tr0s pujuk t0k melupakan segala perasaan..
n n0w aku terima yg kita adalah kawan baek selamanya...thankz frend..hehe...
aiy0oo..pasni klu aku x rply msg, bukan bermaks0d aku smb0nk...tp aku x nk saketkan ati k0..dan aku x nk pkse diri aku tr0s bersedih t0k k0..sedangkn k0 x pnh nk bersedih t0k aku... 
klu k0 k0l aku x jwb, bukan bermaks0d aku berlagak...tp aku x nk k0 abes kn duit k0 kt aku...sbb k0 de 0rg laen yg perlu di ambek berat kn berbanding aku..dan aku paham situasi k0..
klu pas ni k0 x dgr kaba aku, bukan bermkne aku dh mati ek...tp mngkin aku sedang berbahagia bersama2 teman aku..dan aku x nk k0 jd pnghanc0r kpd kbhgiaan aku...
klu k0 x dpt hubungi aku, wlaup0n kte dekat..bukan bermakna aku mnja0hkan diri...ttp aku sedang memberi k0 ruang dan peluang untuk bet0lkn segalanya... :)
sememangnye, aku x suke dimarahi...tp aku suka disayangi.... <3 

1 comment:

  1. buat la shout box!!so sy boleh tinggalkan jejak sy apabila view blog ini ok!

    ReplyDelete