Pages

Tuesday, December 27, 2011

ayuh kembali belajar.. :DD

hye all...um, sebenarnye aku nie ngantok..biasa la tu ngantok di waktu petang yew...tapi mata nie tak nak pejam pulak...maybe terkenang kan apa yang lecturer cuba smpai kan masa dalam kelas tadi kot..


even baru first day kelas kami bermula, lecturer dah bagi nasihat yang penuh di dada...seriusly, dalam ketawa aku yang terbahak bahak tu sebenarnya tersimpan seribu rasa penyesalan..sebabnya aku suka sangat main main..lalai ngan masa tu tak yah cite la kan..terlalu banyak masa yang aku abaikan..hasilnya tgok la result yang aku dapat kan...anyway, nak menyesal pon dah tak guna..benda dah lepas kan...bukan boleh undur balik..


so, aku dah tanam azam nak struggle sem nie..sorunk senior aku 2 mmg menjadi contoh aku laaa...hopefully aku dapat join macam die...insyaAllah...


No comments:

Post a Comment