Pages

Tuesday, February 21, 2012

Kawan baek saya adalah boypriend saya..!??

salam..hyep!!!hehehe...
risau pulak nak publish benda nie..tapi saja nak share perasaan skunk nie...huhu..
finally, i got him!!!wah, kelassss kau mariah...hehehe...
anyway, thankz 2 SAYANG...erghhh, malu la plak..h0oiiy0ooo..cam ne nak cte nie...aku sendiri dah tersengeh2 sorunk2 nie.. ;D 
slow2 nana..ta8 ur time...jgn excited sgt..(menenang kan diri yang x terkawal nie :p)

um, okeyh2!!!serius ek..hehek..um, skunk aku di dalam mood bahagian..(bak kata si jejaka tu laa...tettt!!!)
dulu kami BFF....tapi skunk my BFF is my BF!!!hah, macam mane nie???hehe...x sangka, si jejaka nie blh face  to face mnx kami declare...sumpah saat 2 rasa cam gurauan even mmg dah lama tunggu saat nie...tp ble bnde dah jadi depan mata, rasa cam betol ke x betol nie...btw, thankz 2 jejak lagi skali sebab be gentle..hohohoh...(susah tau aku nak puji kau nie SAYANG.. ) :PP 
waktu tu, muka si jejaka tu mmg tahan malu..belom aku lagi..lagi la tersipu sipu malu...btw, my answer is YES after 2 days berfikir ek...bukan spontan beb!!kawan pon getak lutut jugak...hahaha...

okeyh2, nnt de masa akan ku share siapa si jejaka nie...hehehe...k all's..ta8 care..taa daa.. :)

No comments:

Post a Comment